martes, 8 de diciembre de 2009

40

el teu retorn serà el meu retorn-

els meus jos t'acompanyen, només jo em quedo;
una espectral efígie fantasma d'aparença

(un quasi algú que sempre és no-ningú)

un ningú que,fins al seu o al teu retorn,
passa l'eternitat de la seva solitu
somiant que els ulls d'ells s'han obert al teu matí

sentint que les seves estrelles han sortit a través dels teus cels:

així, en quant misericordiós nom de l'amor, no trigueu
més del que jo generós puc acabar de suportar
l'absència d'aquest moment en què un foraster
pren en braços laa meva pròpia vida que és teva

-quan tots els temors esperances creences dubtes desapareixen.
Pertot arreu i la perfecta integritat de la joia som

(de 73 poems, de e.e.cummings, a (a)poemes, antologia poètica,
traducció, selecció i edició d'alfred sargatal, per a "el gall editor")

No hay comentarios:

Publicar un comentario