martes, 23 de abril de 2013

sant jordi 2013

crisis? what crisis?




10 comentarios:

  1. M'encanta la rosa a mig pansir i sobretot el drac!!!

    ResponderEliminar
  2. Respuestas
    1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

      Eliminar
    2. Sí també, però guanya el drac!!

      Eliminar
  3. Bueno, no deja de ser una rosa es una rosa es ;)
    Interesante portada del single?
    Es una sargantana? Me gustan cuando las diseñan de colores :)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. esta va un poco justita de mano izquierda, pero hablaremos con artismuti para que intenten algo...

      Eliminar
  4. M'agrada la cançó i m'encanten les flors. Però la meva predilecció per sauris, ofidis i quelonis fa que se me'n vagin els ulls cap a aquest dragonet tan maco.
    (De la crisi -la real-, ja ni en parlo: n'estic fins al capdamunt!)

    Molt bona diada!

    ResponderEliminar
  5. Rosita la potxa...23 de abril de 2013, 18:21

    El drago.net es diu Miquel, perquè li falta la mà esquerra
    (la va perdre a L'espanto)
    i va ser el més matiner de la primavera al "campo"...
    Ens agrada que t'agradi.
    Gràcies.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. És que això de les batalles, ja ho és, un "l'espanto".
      Pobret!

      Eliminar